De var faktiskt goda!

Jag vågade mig på att smaka "muffinsarna" innan och de var goda (chockerande!).
Så har lagt några i frysen och några i en burk i köket.
Till lunch i morgon blir det salladen jag förberedde idag.
Jobb kl 13-20.15 .
Jag kan lika väl dela med mig av jobbschemat redan nu för alla dagar den här veckan:
Tis: 13-20.15
Ons: 13-18.30
Tors: 14-20.15
Fre: 10-18.30
Som ni märker har jag bara eftermiddagar, men är ledig helgen iaf :)
Skolan börjar på torsdag nästa vecka och har turen att vara ledig lör-ons från jobbet.
Förhoppningvis får jag några lugna dagar då.

Natti natti!


Kommentarer
matilda

sv : haha vad bra då :) ,

ååh , tack för tipset de ska jag göra ,



hare bra :)

2008-08-11 @ 22:24:14
URL: http://twolips.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0