¤Fönstershopping.

När jag inte har nått bättre för mig brukar jag roa mig med fönstershopping via nätet, fungerar alldeles utmärkt som tidsfördriv ^^
Här är några favoriter som jag hittade den här gången:

 
Stövlar från skopunkten. De kör med köp tre betala för två. Gratis frakt till 31/8. Dags att fynda!
Beställde de här skorna därifrån för ett tag sen och de är toppen!
 <- Nyast i skohyllan

  
Undisar från Björn Borg, de här hittade jag på stayhard.


Skor från hm. Me like :)



Jättesöt necessär från Nelly. Perfekt till småsaker som nycklar, små mynt osv


Kommentarer
Linda

haha okej då slipper jag känna mig ensam då=)

2008-08-22 @ 21:08:13
URL: http://sweetkay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0