Första skoldan.

Skolan började med samling i entrén idag och sen samling i mentorsgrupperna.
Det har faktiskt börjat en ny kille i samhälle, men tror han ska gå inriktning kultur (otur!)
  Utdelning av skåp, schema och busskort som vanligt.
Sen tror jag nog att vi har de mest töntiga mentorer. Vi har börjat med sopsortering på skolan och då skulle de två visa oss sopstationerna. Bara det att båda ser precis likadana ut, men ändå skulle vi gå och titta på båda två ... Jisses :)
   Gick också till syon och pratade med henne direkt om mitt schema och fick även bli ett besök hos schemaläggaren.
Men verkar inte vara några problem att byta ut franska steg 2 mot samhällskunskap C.
Så imorgon får jag inte glömma min studieplan, för blir ett nytt besök hos syon för att fylla i lite papper om kursbyte.
Skolan slutade runt kl 10 idag.
Jag och Alex tog en liten fika på Contan och syndade med en kärleksmums ^^
Blev även lite fönstershopping. Jag hittade en jättefin väska på Breeze, som jag har lagt undan till på måndag!
(Helt förälskad i den, haha).
Men det var verkligen en "Nillaväska".
Just det! Höll på att glömma att jag och Alex även gick in på resebyrån, lutar åt en ny Cypernresa på påsklovet!
Det ser jag verkligen framemot :) Blir isf jag, Alexandra och Johanna som åker.
  Nu ska jag ha några timmars lugn och ro innan jobbet börjar kl 17.

Här har ni mitt schema: (dålig kvalite på bilden)




Fredagarna kommer bli rätt slappa -> Det är ingen som säger att man måste jobba med projektarbetet just enligt schemat, mentorn är inget viktigt (Den kan man hoppa över ibland), vi ska ha Nisse i Historia C vilket innebär knappt inga lektioner. Så jag kommer börja kl. 14.20 rätt många fredagar :)


Vet ni vad!
Jag går sista året nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0