Grisen har två öron, därför är vi grisar.

Dagen började med filosofi, där läraren sa:
 - Grisen har två öron, därför är vi grisar.
Nån som fattar den filosofin?
Efter den väääldigt inspirerande (not!) lektionen blev det turism -natur,kultur och miljö och där är vi bara fyra stycken.
Alldeles lagom, haha :)
Sen hade vi geografi och religion.
Rätt jobbig dag, men ska sätta mig och göra lite instuderingsfrågor ikväll.
Får jag alla klara så slutar jag rätt tidigt i morgon, skönt!
Förresten (vet inte om jag egentligen borde skriva det här) köpte ju en väska igår, men sen när jag skulle använda den så tänkte jag att den här är ju sönder! Dragkedjorna var helt konstiga, så jag gick in på Breeze idag.
Vet ni vad hon säger som står i kassan?
 - Den ska vara så.
Jisses tänkte jag och frågade om jag fick lämna tillbaka den och det var inga problem.
Slutade med att jag gick ut ur affären med en munktröja ^^



Kommentarer
Sanne

haha, det är med grisen och två öron sa han till oss också:p

2008-08-26 @ 20:04:21
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0