Har folk inget bättre för sig?

Tänkte börja med att avreagera mig i det här inlägget.
Varför är svenska folket så jävla bortskämda?
   Det jag är irriterad över är folk som handlar i delikatessdisken.
"Jag vill ha tunna skivor"
"Jag vill ha tjocka skivor"
" De är alldeles för tjocka"
"De är alldeles för  tunna"

Om det pålägget man har på mackorna är en millimeter fel är väl inte hela världen?
Man har råd att äta, var glad för det! Om pålägget sen har blivit lite väl tunn eller tjock, det överlever man väl?
Det är väl ingenting att klaga över heller!
Men nehe, tydligen har en del människor inget bättre för sig än att gnälla.
  Så, nu mår jag betydligt bättre.
Städade den förbaskade grillen på jobbet idag och den blev verkligen urtjusig. Meeen sen när man har grillat första omgången med kycklinar så är den inte fullt så tjusig längre ... Suck!
Låsningen gick utan problem, åkte sen hem och gjorde mig två varma mackor.
Har även pratat en timme med Sandra i tele och vi har bestämt oss för att fika på torsdag förmiddag.
Väldigt trevligt eftersom att vi inte har setts på ett tag :)
  Nu är det snart sängdags!


Kommentarer
Fanny

SV: Tack det hade ja :)

Godnatt!

2008-08-13 @ 00:16:12
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0