Intervjun hölls på engelska.

Vickan och jag körde hemifrån ungefär vid halv tre och var uppe i Växjö 15.40. Kanon bra tänkte jag, nu hinner vi äta innan.
Men efter 45 minuters stadskörning hade vi fortfarande inte hittat stadsbiblioteket, så jag smsade tjejen från STS och vi bestämde möte vid stadshotellet ist.
Victoria som tjejen från STS heter var jättetrevlig.
Men blev en liten överraskning att större delen av intervjun var på engelska!
Men hon tyckte att min engelska var bra och att den inte skulle bli några problem (tur det!)
Intervjun tog ungefär en timme och känns som om jag vill åka till USA ännu mer nu :)
Efter att intervjun var slut åt syster och jag på kinarestaurang (fyra små rätter).
Och jag hittade sen ut ur Växjö utan några problem, haha :)
Ändrade planer när det gäller Cypernresan också, vi bokar den redan nu på måndag! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0