Jag är nog ingen smålänning.

Det här med pengar är väldigt intressant.
När jag inte har några blir jag på världens värsta shoppinghumör. Jag kollar runt i affärer och det blir nästan att man plågar sig själv med att titta och prova alla fina plagg.
  Samma sak är det med grejerna till bilen. Finns en massa som jag vill ha, men nu när jag vet hur mkt jag kommer få i lön på måndag (betydligt mer än vad jag räknade med) så blir jag som värsta smålänningen.
(Inget ont om smålänningar!)
Jag vänder och vrider på varenda krona och kommer tillslut fram till att nej, jag klarar mig utan det ett tag till ...
   Men ska (när jag har tid) åka till biltema och kolla lite, har sett lite saker där som gärna får befinna sig i min bil.
Sen ska ju väskan hämtas på måndag, jeansen som jag provade i förrgår ska förmodligen befinna sig i min garderob på måndag kväll och jag har rabattkuponger från Lindex i plånboken.
Jag är nog ingen snål smålänning iaf, bara en eftertänksam tonåring.
(eller rättare sagt en shoppingalen tonåring ...)
   Fast får väl börja med överleva helgen med jobb, intervju i Växjö och träning på RON.
Sen ska vi se vad jag ska göra med lönen på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0