Jag har anmält mig! ;O

Nu har jag gjort det!
Jag har skickat en anmälan till STS Aupair och de kommer höra av sig så fort de kan.
USA here I come ... Eller inte.
Måste fixa två referensbrev att jag har suttit barnvakt. Ett fixar jag utan problem, satt barnvakt åt grannens barn en hel del förra sommaren. (2,5 år och 10 månader). Det andra löser jag på något sätt :)
Men ska inte ta ut nått i förväg. Första steget är ju att de tycker att jag är lämplig som au pair.
När allt väl är godkänt måste ju en familj vilja ha mig och jag måste trivas med dem.
Men om jag ska bo och jobba i USA ett år, så åker jag i augusti eller september nästa år.
Dels vill jag jobba på lanthallen en sommar  till och tjäna ihop lite pengar + att jag inte vill missa min systers 15-årsdag i juli.
Men tänk att fira jul, nyår och sin egen födelsedag i ett främmande land?
Men enligt avtalen har man två veckors betald semester och då vore det ju bäst att ta dem runt jul :)

Hoppas hoppas hoppas

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0