Söta killar och tomatfralla.

Äntligen hade Contan tomatfrallor idag. Är min absoluta favorit fika -
Tomatfrall med ost och te i smaken rabarber och grädde.
Efter fikan kollade jag och Alex runt i lite olika affärer och självklart när man inte har några pengar att shoppa för hittade jag jeans som satt askalas bra (haha) och en jättesnygg väska.
Hoppas att båda finns kvar på måndag.
   Just det! Telenor stod och försökte sälja på folk trådlösa modem och mobiler.
Så en kille (skitsnygg!) kom fram och pratade med Alex och mig. Fick stolt visa upp min nya mobil och han sa att han inte kunde med den, han fattade ingenting av den. haha :)
Men söt var han iaf, men inte tillräckligt charmig för att få mig att gå på det där med "gratis modem" ..
Vad är haken undrade jag? Klart det kommer kosta.
Och han bara: Neeej då. Helt gratis.
Jo visst, säkert och jag tror på tomten också. 
 
Nu är frågan vad jag ska hitta på resten av dagen, är helt själv hemma!
Jag får väl helt enkelt roa mig med att städa eller nått.


Kommentarer
Kasper

Haha, hur hittade du min hemsida, om jag får fråga?



Och ja, jag tränade på RON igår, så det är inte omöjligt att det var jag :)

2008-08-19 @ 14:07:44
URL: http://www.kajan.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0