Spelar på den som har finast namn.

Nu är snart den här dagen slut och jag har väl mest latat mig.
Men har iaf blivit en rejäl utrensning i sminklådan.
Nummerflytten är nog fortfarande inte klar, så mitt "vanliga" nr "hänger ute i luften".
Det går helt enkelt inte att nå mig på det. Ist har jag två (!) nya nr, det ena har kanske fyra st av mina vänner, det andra nr (till kontantkortet) kan ingen ... Så om jag är svår att nå så vet ni varför.
Men förhoppningsvis är det klart till imorgon och jag har då mitt gamla vanliga nr igen :)
 I morgon är det trav i Tingsryd som gäller, ska försöka vinna ...
Men jag är rätt hopplös när det gäller sånt, spelar på den häst som har finast namn ungefär, haha ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0