Greenpeace

Idag har jag, för omväxlings skull, känt mig som ett riktigt mvg-barn. Vi hade uppföljningssamtal i turismen och fortsätter jag i samma stil som jag gör nu, så får jag mvg i slutbetyg, jag fick mvg på redovisningen jag gjorde i geografin förra veckan, så det känns riktigt bra :)
 I övrigt har det inte hänt så mkt mer idag eller jo just det. Jag fick smita ifrån Greenpeace. De stod utanför Ica, så en av dem stoppade mig och jag lovade att fundera på det medan jag var inne och handlade. Men vad de inte visste, är ju att jag jobbar  där, så jag smet ut genom lagret och bakdörren ... Då slapp jag mer tjat från dem.
I morgon är de tre sista lektionerna inställda, så slutar kl 11, härligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0