"Jag ser ut som ett monster!"

Det var systerns kommentar när hon såg sig själv i spegeln, efter att jag hade åstakommit en utmärkt bra sminkning.
 Men efter några minuters iakttagelse av sig själv, så insåg hon att det faktiskt var riktigt snyggt.
Jag fixade även hennes hår, tänkte lägga in en bild här lite senare.
Just nu sitter jag med en lerinpackningsmask i ansiktet, ser inte riktigt klok ut ... Om jag är på rätt humör sen, så kanske jag till och med lägger ut en bild på mitt osminkade ansikte med en grön mask.
  Jag har kommit på en film som jag verkligen vill se på bio -> Twilight!
Jag hade tänkt gå med systern, men tydligen så är det 15 års gräns och än är det några månader kvar innan hon passerar den gränsen, får helt enkelt fråga någon annan.
  Nu får jag nog gå och tvätta bort masken, har börjat sticka i ögonen :S
 I morgon är det jobb kl 10-16, fika hos Åsa och Niklas kl 18, sen utgång med Alex i Karlskrona.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0