Jag vill!

Hittade denna mysiga lägenhet idag. Det är en etta på 51 kvadrat (stor för att vara en etta!) och den kostar endast 3500 kr/månad + att det är cykelavstånd till universitetet i Växjö.
Önskar att det var i januari som jag skulle börja plugga till sjuksköterska, för då hade jag kunnat göra en intresseanmälan nu. Men kan ju inte ligga och betala hyra (med pengar som jag inte har) från april-september utan att bo där.
Men lägenheten verkar verkligen vara perfekt! Lagom kök, stort vardagsrum + en liten alkov med garderober där man kanske kan få plats med sängen eller ha skrivbordet där. 
 

Men kan bara hoppas på att det finns en likadan lägenhet ledig när mitt antagningsbesked kommer från universitetet, för ser inga andra alternativ än att jag ska lyckas komma in på sjuksköterskeutbildningen.


Kommentarer
Malin

Framförhållning ska man ju ha Nilla, men det är farligt att börja titta för fort också ;)

2008-12-18 @ 18:01:06
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Annemie

Tack så mycket =) Blev rätt nöjd själv med dem, haha.

2008-12-19 @ 08:38:12
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0