Måndag.

Om fem dagar är det dags.
Då ska vi som går ensemblekursen spela i skolans cafeteria. Vi hade antagligen vårt sista rep idag och i början gick det rent ut sagt skit, ingenting stämde. Men vi ska fixa det här!
Eftermiddagen har jag spenderat med plugg, jag har antagligen tre redovisningar i morgon och är helt klar med en nu, två kvar -> Religion och turism.
  Förresten, pappa lagade min bil igår, avgasröret var sönder. Men när jag kommer till skolan idag och öppnar dörren, så hör jag att den låter ännu mer än förut. Så min lilla bil kommer inte gå igenom besiktningen i morgon.
Nu ska jag fortsätta med pluggandet!
Skola kl 11-15.30 i morgon, besiktiga bilen kl 16.20.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0