Min bil är en förklädd volvo ...

Iaf enligt mamma ...
Jag ska besiktiga min bil på torsdag, innan jag och Alexandra kör till Halmstad. Jag har varit fullständigt övertygad om att det inte är några fel på min bil. Men när jag startar bilen hos mormor nu ikväll (var där och hämtade den obligatoriska jul-leverpastejen) och har bildörren öppen så hör jag hur min bil brummar. Inte så där lite lagom, utan det "ryter" till ordentligt! Så min bil har antagligen ett hål på avgasröret eller nån spricka i isoleringen någonstans.
Det är väl otroligt roligt? Eller inte,
Fast mamma beskrev det på ett bra sätt -> Min bil tror att den är en volvo. (Kanske en Kallingevolvo?)
 Nu ska jag plugga en stund och sen hoppas jag på att iaf få 6 timmars sömn i natt.
I morgon börjar jag kl 8.10 och det är det seminarium i filsofin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0