Mina julklappar.

Det har varit en väldigt bra julafton (som vanligt).
Jag ska snart krypa ner i sängen och sova x antal timmar, men här kommer först en lista på alla julklappar jag fick :)

* Smörgåsgrill
* En bok
* En cdskiva
* Matberedare
* Två cocktailglas
* En hårfön
* "Grytvante" + grytlapp + matchande kökshandduk
* Påslakanset
* Två röda skålar i olika storlekar (till bakning)
* Två svarta skålar i olika storlekar (till bakning)
* En svart sked (matlagning)
* En kanna (höganäs)
* Två små skålar (höganäs)
* Två frukostskålar (höganäs)
* En väldigt fin isskrapa
* En almanacka med väääldigt fina bilder ;)

Känns som om jag har varit rätt snäll det här året :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0