Missnöjd.

Jag är irriterad på mig själv och min röst.
Jag måste verkligen lära mig att kunna kontrollera rösten när jag är nervös, annars tänker jag sluta att sjunga "offentligt".
I övrigt så gick det jäkligt bra. Jag hade först tänkt lägga ut klippet när jag sjunger nothing else matters, men p g a att jag tydligen var mer nervös än vad jag trodde, så håller inte rösten ordentligt, så slänger det klippet i papperskorgen ist.
Gaahhhhwww!! Får nog helt enkelt börjar med sånglektioner.
Jag vet mycket väl om att min röst aldrig kommer hålla till någon finalplats i idol eller liknande, men jag trodde verkligen inte att det lät så här illa. (hoppas det bara berodde på nervositeten!)


Kommentarer
Tina

Hej!

Jag tyckte att du var jätteduktig!

Hoppas du ändrar dig om idol..=)

Kram

2008-12-12 @ 15:40:28
URL: http://tinalindqvist.webblogg.se/
joel (tha drummer) :D

kan du inte skicka de klippet?

2008-12-14 @ 13:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0