Nyår!

Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade planerat. När klockan närmade sig elva tänkte jag krypa ner i sängen, men då hör syrrans kille av sig. Han är i Karlshamn och kan inte ta sig hem. Självklart är jag snäll och kör och hämtar honom. 
  Kom hem strax efter kl 00. Men det var faktiskt rätt kul .. Vickan och jag gjorde vår egen version av The lion sleeps tonight.
 Jag ska snart börja göra mig i ordning för en förhoppningsvis rolig kväll.
Jag ska först umgås med familjen + de två familjerna som vi alltid är med på nyår, där ska jag äta en massa god mat.
Därefter ska jag köra till Alexandra och resten av "tjejgänget". Tror vi är 5 tjejer som ska (förhoppningsvis) spela spel och prata en massa strunt :)
Efter tolvslaget ska vi till Piraten och dansa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0