Rulltårta.

Det känns verkligen konstigt när man har en ledig kväll. Jag har inte haft något "måste" ikväll, men hade iaf planerat in Grey's anatomy kl 21, men det var tydligen säsongsavslutning förra veckan.
Så vad gör man?
Jo, man ställer sig i köket, vilket resulterade sig i en rulltårta med hallonsylt. Upptäckte en himla massa bra recept i två av mina kokböcker, så ska handla hem kesella, frysta hallon/jordgubbar osv. Funderar på att ta en "bakdag" på fredag, efter julavslutningen i skolan.
   Jag ska snart provsmaka min fina rulltårta och se om den duger, sen får jag väl läsa en bok eller nått.
För vad kan man annars göra ute i skogen? (Sonekulla Of Sweden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0