Stelnande mask.

Min bil klarade besiktningen!
Visst, det finns ett hål på avgasröret och bromsplattorna börjar bli slitna, sen var visst en lampa sönder också.
Meeen det blev ingen ombesiktning. Fast det var nästan lite synd .. Killen som gjorde besiktningen var ju rätt söt ;)
Nu ikväll har jag gjort klart turismen, så i morgon ska jag guida de få som läser turism i Björnlandet (mkt fantasi krävs!). Jag har även tittat på en sån där riktig "må bra film" tillsammans med systern -> Another cinderella story.
Nu sitter jag här med en ansiktsmask som gör att jag knappt kan röra en muskel i ansiktet, får nog snart tvätta bort den.
I morgon är det skola mellan 8.10-15.30, men religionen är inställd så då blir det projektarbete.
Jag och Alex har verkligen varit lata när det gäller vårt projekt, men nu ska vi förhoppningvis skriva ut och dela ut enkäterna den här veckan. Det går sakta men säkert framåt!
Just det!  Vi har fått trådlöst här hemma nu, så kan sitta var som helst med min bärbara dator, toppen!
Nu sitter jag i min underbara säng och funderar på vad jag ska göra här näst, förutom att tvätta bort masken.
Är egentligen inte ett dugg trött, så funderar på att finslipa lite på turismen, arbetet kan bli bättre!

Sov gott och dröm sött ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0