Egna tankar och åsikter.

Blev ingen fortsättning på filmen, eftersom att pappa sitter som klistrad framför tvn.
Men jag överlever :)
Har just upptäckt en sak. Många av de som bloggar lägger ut en massa bilder på kändisar hela tiden, vad är meningen med det? Man läser ju en blogg för att veta saker om personens liv, inte för att titta på bilder och veta vad just den bloggerskan tycker om den kändisen.
Många härmar även tidningar som veckorevyn och solo. De har s k "fulaste outfite hos kändisar" ... Nytänkande vore ju jätteroligt  :)
Men visst, folk får skriva om vad de vill, det är just det som är så härligt med bloggar, men ibland får man väl komma på någon egen idé?
 Som jag var en liten härmapa innan. Jag hade dagens outfite. Men kom på att jag är inte en sån tjej som har ork och tid att varje dag fota vad jag har på mig. Däremot, som t ex ett inlägg från idag, kan jag lägga ut bild på någonting jag har köpt.
Jag körde även med innelista och utelista. Men hur roligt är det om alla kör med de här sakerna?
Man kanske skulle börja med dagens recept ist ... Haha, nej jag vet inte ^^
Menar bara att ibland är det bättre att låta bli saker och köra sin egen, tråkiga stil som egentligen kan få en till toppen bara för att man är originell (Stavas ens det ordet så? ;O) och naturlig.
  Jag har iallafall bestämt mig för att inte påverkas av andras bloggar mer. Folk ska läsa MIN blogg för att de tycker den är kul och intressant för att jag är just jag, inte för att min blogg är "bra" för att jag härmar andra.

Oj, vad det här inlägget spårade ur lite ... Ni får ursäkta :)

Xoxo


Kommentarer
Jessica

jäklar då :P

är det någon affär som även kanske finns i sthlm?

2008-07-16 @ 23:57:35
URL: http://jesisi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0