En ledig dag mindre.

Fick sakerna som jag har beställt från nelly idag och det blev en positiv överraskning! :)
BH:n "klistrar" man fast och så är den självklart utan band, kommer bli perfekt till klänningen.
Sen beställde jag även en kajal och ett nagellack, men fick även ett klarlack ^^
Undra om jag fick det "på köpet" eller om de helt enkelt la i det av misstag?
Jag är glad iaf.
   Men nu kommer en sak som är mindre rolig. Mina två lediga dagar har minskat till EN dag.
En på jobbet är nämligen sjuk, så jag får ställa upp och jobba 7.30-13.00 i morgon.
Men eftersom att jag slutar redan kl 13, så har jag ändå hela eftermiddagen.
  Nu blir det snart grillat till middag, sen blir det antagligen tvn:n en stund och sen sängen.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0