Gårdagen.

Okej. Gårdagen var faktiskt riktigt kul, trodde inte att det kunde vara så roligt att köra jänkare.
Blev nån runda i Ronneby och sen körde vi in till Karlskrona, blev även att vi stannade till en stund vid nån fest.
"Peeeerrra" ... Där fanns iaf en kille som grundligt frågade ut mig om jag var singel bla bla bla.
När han upptäckte att jag var det, gick han fram och la armen om mig och tyckte att vi skulle gå själva någonstans, haha! :P
Det jag är mest förvånad över är att jag till och med lyckades backa och vända med den här bilen, lyckades till och med parkera den hemma hos killen som äger den, när det var dags för min del att ta min egen bil och köra hem.
Idag är det jobb som gäller mellan 9-17.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0