Hårproblem.

Händer inte ofta att jag lägger upp "naturbilder " min blogg, men visst är de här två fina? Särskilt den till höger ^^
Tog bilderna när jag var i Järnavik förra veckan.
Förresten, jag köpte en tidning i går som heter first style och blev väldigt förvånad när jag hittade flera frisyrer där som jag blev lite lockad av :)
Men jag har sagt länge att jag ska spara mitt hår till studentbalen nästa vår (-09) men blir nog att jag klipper en "riktig frisyr" 2 augusti ist. Är så trött på att bara låta håret "hänga" .. Haha :)



Det ligger ett hus där ute, på den lilla ön. Tänk att bo där!

Härlig utsikt.


Jag skulle kunna tänka mig den här färgningen. Frågan är bara om jag passar i det?

En av frisyrerna som jag funderar på. Hade önskat att jag hade haft liiite längre hår bara.

Sängdags!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0