Helljus mot polisen.

Är bara tvungen att skriva det här innan jag gör mig klar för jobbet.
Igår när vi kom till Tingsryd så visste Alex inte riktigt vägen, men det var inte så himla svårt att hitta, man bara körde dit folket gick. Meeen det pinsamma var att jag bländade polisen! Hade precis kört in i ett kvarter när jag mötte polisbilen och jag var så inställd på att jag hade helljuset på så att jag skulle "stänga av det", men självklart hade jag glömt sätta på det sen jag mötte den förra bilen och blir därför så att jag råkar signalera mot poliserna ist ... Snacka om att jag skämdes! Men de körde lugnt vidare och brydde sig inte om en idiot till 18-åring, Haha :)
  Nehe, lite plattat hår och lite mer mascara och sen är jag redo för jobbet.
Men jobbar bara lite över 6 timmar, skööönt :)



Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0