Höstkänslor?

Igårkväll gick jag och la mig vid sjutiden för att vila "en stund", vilket slutade med att mamma väckte mig 21.45.
Då gick jag bara upp för att tvätta bort sminket och sen gick jag och la mig igen.
Men tack vare det var jag rätt pigg när jag steg upp kl 05.30 i morse:) Jag har ju haft öppningen i charken för första gången idag, men det gick faktiskt riktigt bra, inga konstigheter där. Är så himla skönt att sluta kl 14 också, är första gången sen sommarschemat började som jag gör det.
  I morgon jobbar jag 13-20.15, men då har jag iaf lite sovmorgon.
Fick en sån konstigt känsla innan. Satt och kollade i Josefssons nya katalog och kände att jag längtade efter hösten!
Kanske beror det på att sommaren här hemma har varit lite kass hittills och att jag har spenderat två veckor i värmen med bad och sol. 
  Hittade faktiskt ett par skor i katalogen, s k mormorskängor. Har haft ett par i kanske två år, men fick kasta dem efter vintern nu, slet ut dem rätt mkt, så nu är jag ute efter ett nytt par :)

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0