Jag bjuder på det den här gången.

När kl ringde 06.50, tog jag mitt täcke, gick efter mamma och pappa, la mig på en madrass i Vickans rum och halvsov medan hon öppnade sina paket.
Har efter det lyckats ta mig ner hit.
Men fy fan vad jag är trött!
Skulle inte ha varit ute så sent i natt, men sen är det ju bara Tosia en gång om året.
Igår var det betydligt kallare ute, vilket jag märkte när jag hade kommit ner till Stan och då orkade inte jag gå 10-15 min till bilen igen och hämta jackan, så jag köpte helt enkelt två nya tröjor på breeze istället.
Men det var lite pinsamt! Det gick på 230 (ordinare tror jag låg på 600 kr, var härlig rea där ^^), men jag tyckte killen sa 130, så jag gav han två hundra .. Sen efter några sekunder gjorde han något konstigt på datorn och sa något om att han hade gjort nått på kvittot och först då fattade jag att han skulle ha 30 kr till, så jag började ta fram dem och han bara:
- Neej, men jag bjuder på det den här gången!
Sen sen började klädaffärer sänka sina priser i kassan, bara för att man missuppfattade priset?
Eller var jag kanske ovanligt söt igår ;) Haha.
Köpte även en sån där huvudmassage grej, ser ut som jag vet inte vad, men det är otroligt skönt!
Fick även bli en munk med choklad och strössel och en langos, så nu känner jag inte stress över att äta det på Östersjö nästa vecka.
 Nehe, nu ska jag äta frukost, jobbar 9-17 idag och när jag har slutat ska jag köra direkt hem till sängen och sova!
Börjar redan kl 07 imorgon bitti ... Jisses!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0