Kvällens planer.

Shit vad jag är trött idag!
Sen senaste blogginlägget har jag ätit frukost och sett på tv, sen gick jag och la mig, sov till kl 15 och nu har jag ätit middag.
Är nog 7 dagars jobb som har gjort en så här trött, även fast att jag inte har jobbat så många timmar den här veckan.
Planerna inför kvällen är iaf halv klara nu. Ska vara hos Alexandra runt kl 18-19 och sen åker vi nog in till festivalen med tåget kl 21.
  Men nu ska jag duscha och hitta något att ha på mig.
Ha en jättebra kväll!

Xoxo


Kommentarer
Peaches

hoppas du får en bra kväll!:)



Vad tycker du om boobjobs (bröstförstoring)? Något för dig? Berätta!

2008-07-19 @ 16:10:48
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0