Lång leveranstid!

Idag har jag varit rena bakerskan på jobbet.
När jag kom kl sju i morse sa chefen: Jaha, då sköter du bakningen då.
Så det var bara att sätta igång. (Tur att mamsen hade skrivit en liten fusklapp ... ^^)
  Slutade för exakt 40 minuter sedan , handlade lite till middagen och körde hem i glatt humör med förhoppningarna om att mitt läppglans äntligen skulle ligga i brevlådan.
Men så klart så har det inte kommit idag heller. Men jag ringde till kundtjänst och de ska ringa upp mig om en stund. Förhoppningvis har de spårat mitt lilla brev/paket då.
Det här är första gången jag beställer från bellme och hittills är väl inte första intrycket allt för bra.
Men bara jag får mitt läppglans nån j*kla gång, så är jag nöjd :)
  Nu ska jag ställa mig och laga köttfärspaj till middag, även om syrrans reaktion var "örrrk"
Tacksam reaktion när jag ska vara så snäll och laga middag.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0