Lite sådär dagen efter.

Det första jag gjorde när jag klev ur bilen hemma idag och skulle gå in genom ytterdörren, var att trampa snett.
Så nu har jag fått ett jättefint blåmärke på min lilla fot. Not fun at all.
Sen mina föräldrar är ju goa. Fick höra av en kompis att det brann på skepparestigen och naturligtvis blev mina föräldrar så nyfikna så att jag fick slänga mig in i bilen och köra dit. Tror ni att vi såg någon eld?
Nej, klart inte. Branden hade varit väldigt liten tydligen, men ändå hade man skickat tre brandbilar och en ambulans.
   Men verkligen jätteroligt att visa sig "offentligt" när man är lite så där dagen efter ...
Men nu ska jag fortsätta titta på filmen.
I morgon jobbar jag 7-14 och sen lite senare ska jag, Sandra och Vickan träna.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0