Lördagförmiddag.

Det märks när det är mkt som händer, för då hinner jag inte blogga så mkt.
Men här kommer en liten uppdatering från gårdagen.
Träffade först Nellie och Fie och pratade med dem en stund. Men sen började magen skrika efter mat och då är man smart nog att ringa föräldrarna. Lyckligtvis skulle de precis äta, så jag fick också thaimat ^^
Efter det var jag en stund med Emelie, Erik och några till. Vi satt på ett ställe som jag tror hette partyfabriken (?), där 5-6 tjejer sjöng en massa olika, kända låtar. Väldigt trevligt :)
Men jisses vilket jobb vi hade med att hitta mjölktältet! Haha. Men tillslut hittade vi det ute vid högskolan.
Därefter sa jag Hejdå till det gänget och gick för att möta Mattias, jag har inte pratat "riktigt" med honom sen hösten -06 och är alltid (iaf för det mesta) roligt att träffa gamla kompisar igen.
Meningen var att vi skulle buggat, men hur kul är det när musiken är kass och de enda som dansar är "tanter" på 50+ ?
Så vi skippade det och snackade väl mest  ett par timmar.
Avslutade kvällen med att köra hem ett par Hobyboare, eftersom att jag ändå skulle på det hållet.
   Nu funderar jag seriöst på att sova ett par timmar till.
Ikväll blir det förfest hos Alex i Ronneby och sen tar vi väl antagligen tåget in till Östersjö.
Ikväll ska jag ju slippa köra för omväxlings skull, så det här ser både Alexandra och jag framemot :)

Just det, en sak till. Det enda tråkiga med festivaler är de här förbaskade bajamajorna.
Igår var de iaf fräscha inuti, men hur kommer de inte se ut ikväll, efter kl 23? .... Usch och fy.
Ikväll får man knipa! Haha.

Ha en bra helg!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0