Lyckligt singel.

Ibland är man allt bra dum.
Hade inget bättre för mig nu, så snokade runt lite på lunar och upptäcker att X (tror jag kallade honom det förut) har skaffat lunar igen, tjejen som gillar honom skriver samma patetiska blogginlägg som vanligt och han skriver likadana blogginlägg om sitt livs kärlek fortfarande. Inget är förändrat. Varför kan inte vissa personer bara inse att det är slut?
Gå vidare.  Visst, jag vet att det är otroligt svårt. En kille tog mig nästan två år att glömma helt. Kanske berodde det på att jag inte visste vad jag kände eller att vi aldrig fick något ordentligt slut. Men nu är han glömd när det gäller kärleken och det är skönt att bara ha honom som vän.
Ibland vill man bara skaka vett i folk, när orden inte längre räcker till. Men X och jag är inte lika bra vänner längre.
Jag vet inte om jag ska tycka att det är synd eller ej, men jag kan inte hjälpa honom. 
  Ibland undrar man varför jag träffar såna idioter till killar? Kanske är därför jag är så trött på alla killar nu, normala eller ej. 
Jag vet att jag inte har betett mig särskilt schyst mot en person, men jag kan inte hjälpa det. Fick smått panik och kände bara nej nej nej!
Förlåt för att jag inte har ringt eller skickat nått sms. och jag vet att det är otroligt fegt att skriva det här.
Men det kändes inte rätt och min vanliga panik när det gäller killar kom krypande.
  Jag önskar att jag kunde bli sådär otroligt kär någon gång, då allt bara känns rätt direkt.
Men så småningom kommer nog han att dyka upp, ni vet, det som alla kallar Mr Right ;)

Som vanligt blev ett inlägg som det inte alls skulle ha blivit, allt bara svävade iväg.
Jag hoppas iaf att du inte somnade halvvägs, kände bara för att skriva av mig, god natt!

Xoxo


Kommentarer
Camilla

Tack så mycket. Har hört det förut och det är väl roligt?

2008-07-23 @ 22:48:33
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0