Matlagning

Jag skrev för några veckor sedan att jag skulle ta tag i mitt gymtränande, men har inte blivit något av det.
 Så tänkte att jag ska testa något nytt istället. Jag har skaffat mig ett medlemskap här och ska se om det passar mig bättre. Meeen, ska inte följa veckomenyn som en slav eller motionera precis som dem vill, för känner att det är inte exakt riktigt vad jag behöver. Men där finns en hel del riktigt bra recept faktiskt, så ska laga kycklinfilé med mexikanska smaker idag och sen ha det till lunch imorgon, innan jag börjar jobba.
Ska även testa deras förslag på frukostar.
Men obs! Jag har inte gått med för att bli något hälsofreak, vill bara leva liiiite hälsosammare.
De flesta som har sett mig IRL eller sett mina bilder, tycker nog inte att jag är överviktig och det är jag absolut inte heller.
MEN en kvinna bör ha ett midjemått under 88 cm ,så det är mitt mål :) (är bara några ynka cm som ska bort)
Frågan är nu bara om jag lyckas hålla motivationen på topp den här gången.
Men nu ska jag ställa mig i köket, om det blir gott, så lägger jag ut receptet lite senare.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0