Me as blondie.

Hittade tre bilder på mitt rum nu, som jag bara är tvungen att visa.
Är från -06 då jag fick ett litet ryck och blev blond.
Fast liknade väl mest en påskkyckling vid första blekningen, med två röda (!) slingor baktill.
De röda slingorna berodde på att jag till började färga mitt hår i rött när jag gick i 5:an och rött är jättesvårt att få väck!
Men tillslut fick jag väl en färg som liknade blont ... haha :)



Den här skylten köpte jag på Cypern, tycker den är lite smårolig ^^



Och så här bra blev det när pappa och jag hängde upp min tidningshållare för några timmar sedan ^^



Xoxo


Kommentarer
Emelie

Heej :) Ja, visst är det. Nej, jag var aldrig där inne faktiskt. Laddar inför helgen, då jag är ledig också :) Hur hade du det då? Pussa

2008-07-14 @ 20:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0