Nya fynd!

Vickan och jag har haft några kanonbra timmar på stan och jag lyckades göra två riktiga fynd ^^
Köpte ett par skor till bröllopet och ett par shorts. Det bästa med shortsen är att de går till strax ovanför knäna, rätt skönt när man inte känner för att ha kortkort :)
  Fick även bli 8 anteckningsblock till skolan (som börjar redan om 3,5 vecka ungefär!), men har ändå ingen panik än. Känns rätt lugnt eftersom att det är sista året! ^^ Blev även en ny kalender och hårfärg.
  Men Vickan och jag är rätt hopplösa, haha. Tror vi hann gå i två affärer innan vi började bli lite hungriga ...
Så det fick bli en fika nästan direkt.
   Kom hem nu strax efter två, men då har vi även varit på lanthallen och handlat lite mat.
Får bli bakad potatis till lunch.
  Just det!
Igår på jobbet fick jag använda min fin fina engelska (inte)  ...  Var en som ville ha en vägbeskrivning till en verkstad och det är nästan precis där jag bor. Meeen om han hittade är en annan sak, haha :) 
   Här kommer lite bilder från idag.


Vickan köpte en ny sminkväska (en vit i björn borg).

De nya anteckningsblocken och kalendern. Visst är den med figurerna otroligt fin? ^^

Mina nya skor och lite av de shortsen.

Skorna kommer nog funka utmärkt till klänningen och koftan.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0