Oboyberoende

Gick och la mig runt kl 18 för att "vila" en stund. Vaknar halv nio av att mamma är hemma.
Hm ... blev mer än att bara vila, tydligen var jag väldigt trött  :)
Men nu har jag druckit oboy och ätit rostade mackor, är nästan sugen på att krypa ner under täcket igen.
I morgon jobbar jag 12.30-20.15.
 Pratade just med morbror i telefon. Han sa att min kära kusin hade sett sms:en jag skickade till honom i lördags kväll idag ... Men Johan, du svarade till och med på dem! Du var inte full eller så va ?... ;)
Nehe, nu ska jag nog beställa en freebra från Nelly. Ska på bröllop 2 augusit ( nästa helg) och vill då ha en bh som inte syns under klänningen :) 
 
Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0