Onsdag.

Finns det inte jäkligt många gräshoppor den här sommaren?
och lilla jag får ju nästan panik varje gång jag får syn på en sån, de hoppar och far åt alla håll!
 Vill ni veta en väldigt bra sak som jag läste i tidningen idag? Biblioteket i Ronneby har trådlöst nätverk, så alla kan åka dit med sin egna dator (bärbar) och sitta där, helt gratis :) Kanonbra tycker jag ^^ .
  Nu ska jag snart duscha och sen blir det ännu några timmars jobb.
Lite avundsjuk på Malin som har semester är jag allt! ;D
    Förresten, minns att jag skrev i helgen att jag hade gjort något som jag egentligen inte hade behövt.
Jag har beställt ny mobil.
Och det här är egentligen totalt onödigt, eftersom att jag har en Sony Ericson w910i just nu, som jag köpte i november.
Meeen .. Sen brukar jag alltid unna mig något efter varje sommar med jobb :)
Ha en bra dag med en massa härlig sol!

Xoxo


Kommentarer
Malin

Jag älskar semester ;)

2008-07-30 @ 16:24:48
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0