Torsdag.

Lite i tolv igår kväll/ i natt gav jag upp när det gäller min dator, så skickade ett nytt mejl till HP support och när jag tittade i bland inkomna mejl nu för en stund sen så hade jag redan fått svar :)
Skulle kolla nån sista sak med enhetshanteraren, funkar inte det så får jag skicka in datorn (!).
Idag är jag otrolig motiverad till att jobba lite över 8 timmar, särskilt med tanke på att jag jobbar lika länge i morgon, fast då 10-18.30 .. Wiiee. Men man får tänka på lönekuvertet :)
Vet ni vad? Är bara 3 (!!!) veckor kvar av mitt sista riktiga sommarlov, det känns faktiskt skumt.
Vem vet vad jag gör nästa sommar? Jag kanske är kvar på Ica eller så befinner jag mig någon helt annanstans :)
Men ska jag fortsätta plugga nästa höst, så måste jag ju ha bestämt det senast i mars, ansökningarna brukar ju skickas in senast i april ... Jisses :)
Men nu ska jag fortsätta äta min frukost.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0