Turtle wax?

Jag har inte lagt in några bilder från gårdagens fest ännu, men lugn, det kommer.
Idag ska jag ägna en stund åt min bil, ska använda "turtle wax, textile clean" och tvätta av bilsätena med.
Men först blir det en välbehövd dusch.
Just det, kollade in mitt schema riktigt noga nu och upptäckte att jag jobbar så här när östersjö är:
Ons: Slutar kl 14.
Tors: Slutar 18.30
Fre: 8-17
Lör: Ledig
Sön: Ledig
Schemat är faktiskt inte alldeles förfärligt, det ända som är lite tråkigt är  att jag slutar halv sju på torsdagen och sen börjar jobba kl 8 igen, men åker självklart in till Karlshamn ändå :)
Nästa helg är det Tosia, men har inte samma tur med schemat då. Jobbar nämligen både lördag och söndag, men är iaf ledig på fredagen.
 Men vi hörs sen!

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0