Can we buy you?

Idag har det bara blivit en riktig slappardag, eftersom att det är "sista" dagen på mitt sommarlov, f r o m i morgon blir det 8 veckors jobb på Ica. Jobbar 12-18.30 i morgon, första gången jag ska ha stängningen i delikatessen alldeles själv! Tur att jag har Malin där till kl 16 iaf :) Brukar aldrig vara nervös inför att jobba, men är lite nervös inför morgondagen, är över 2 veckor sedan jag var i delikatessen nu, men det löser sig nog .. Förhoppningvis!
   Resten av kvällen ska jag bara vara hemma, men resten av familjen ska till Asarum och fira Lisbeth, men jag säger Grattis till dig här ist! xD 
   Just det!
Har kommit på lite mer saker som hände på Cypern, haha ^^
En kväll bestämde sig syrran och jag för att sitta nere vid bryggorna en stund på kvällen, men självklart så får vi inte vara i fred där eftersom att fyra cyprioter runt 15-16 är där och vill prata med oss.
Men vi orkar inte med dem, så vi flyttar från den ena bryggan till den andra, men då följer de självklart efter och sätter sig typ en halv meter efter oss och börjar spela boten Anna!  Haha!
Och sen resten av dagarna på vår semester var de här killarna på vårt hotell varje dag, vilket liv ... 
   De flesta Cyprioter är jättetrevliga, men väldigt efterhängsna. Som när jag och Alex satt inne i Agia napa och väntade på Felicia runt fem tiden på morgonen. Då tutade eller stannade varenda bil eller moped som körde förbi, där det satt killar i.  Nån av dem frågade om de fick köpa oss eller om de skulle köra oss någonstans :S En gick till och med så långt så att han stängde av bilen, gick ur och gick fram till oss och frågade om vi ville hänga med honom, konstigt folk!
Men semestern var iaf helt underbar, även om de flesta killar var lite väl närgångna  ibland :)
"Can we buy you?"

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0