Besviken och nöjd.

Jag hade stora problem med att orka stiga upp i morse, blev nog försent igår.
Kl 10 idag hade jag det muntliga i svenska, jag fick vg.
Men är lite irriterande, för jag och Nell fick samma betyg, fast att hon inte sa så mkt :S
A och C fick mvg och jag pratade och sa lika mkt vettigt som dem, då blir man lite sne och irriterad faktiskt!
Men får väl ta ett snack med läraren helt enkelt.
  Nu är det snart idrott och jag ska inte vara med ... Hann inte packa ner idrottskläderna i morse, hade det liiiite stressigt.
Men jag fick mina omdömen av mentorn innan, jag har G- i idrott så jag kan ju hoppas på ett godkänt?
Fick förresten vg- på slutsatsen om filmen i Historia B, trodde jag knappt skulle få ett godkänt, så jag är nöjd :)

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0