Dagens skvaller.

Just nu går det rykten på min f d skola att två anställda "assistenter" dels ska ha haft trekant med en 15-årig elev på skolan + en hel del tillfällen till och b la i skolan! T ex i uppehållsrummet ...
Det sägs att den ena killen stod utanför och vaktade, medan de andra två fick ha roligt en stund ..
Andra ställen är bilen, på en sten i skogen, motorhuven (!), omklädningsrum ..
Men eftersom att de här två killarna (de är runt 23 år) nekar så kan det inte bli något mer av det hela än bara rykten.
 Men enligt mina källor så är risken stor att det här verkligen har hänt.
Sånt här hände det aldrig när jag gick på den skolan, haha.
Fast iofs, vi hade inga yngre, heta killar heller ... ^^
Lite mer skvaller som jag har hört om det här:
- Han säger att han ska lämna "pip" om några år för att skaffa barn med xxxx
Hur sjukt är inte det?
Fy fan för killar som har flickvänner och som samtidigt är med andra! :S

Xoxo


Kommentarer
Malin

jo absolut uppiggande att jobba med dig :)



vad händer egentligen på vår f d. skola? ;S

2008-05-28 @ 21:14:48
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0