Drivein.

Vickan och jag körde in till Karlshamn idag för att vi skulle klippa oss (jag färgade även håret).
Efter klippbesöket uträttade vi lite ärenden, som att köpa jeans till pappa (!), blommor åt mamma och frallor till fikat ^^
Sen när vi skulle köra hem var min syster såklart hungrig, så jag skulle vara en väldigt snäll syster och köra till Mc´donalds. Jag körde rätt hela vägen dit, var bara det att jag missade stället som man ska beställa i, så fick backa tillbaka några meter ... Haha :) Sen när jag körde ut från Mc´donalds och skulle köra rätt över den stora korsningen precis jämte så råkade jag lägga mig i fel fil, men kan tala om att det gick alldeles utmärkt att köra rakt över, till påfarten till E22 från den filen också ... 
  Tur att ingen av de bilar som körde i den rätta filen skulle rakt över, alla dem svängde vänster ^^ 
Nu ska jag bara ta det lugnt ett par timmar, innan jag ska köra föräldrarna till Kallinge vid halv fem.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0