En idé!

Jag och Alex har en första idé till projektarbetet i trean!
Vad det är vi funderar på tänker jag faktiskt inte tala om tills vi har bestämt oss på allvar :)
Men kan iaf säga att vi isf ska starta ett företag med hjälp av ung företagssamhet,  var nämligen en tjej därifrån på vår mentorstid idag som pratade lite om det.
Ikväll blir det lugnt, men däremot i morgon ska jag vara lite fylletaxi ... åt mina föräldrar ;O haha, så mkt dem nu brukar dricka, man kan nog inte ens kalla det fylletaxi, utan bara taxi ^^
Sen hade jag tänkt att min syster och jag kunde ha hämtat mat och tagit med oss hem från t ex en kinarestaurang, men nu visar det sig att hon tydligen ska  till en kompis. Jag får helt enkelt klara mig själv i morgon kväll.
Just det! Klippning och färgning kl 10 i morgon, längtar verkligen! Mitt hår kan knappast ens kallas hår som det känns just nu.

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0