Eurovision = Kalkonvision?

Nu har jag sett på första semifinalen till Eurovision och som vanligt så visste man inte om man skulle skratta eller gråta vissa gånger ... Men jag är iaf kär i killen som sjunger Rysslands bidrag ^^ haha, men det beror nog på att han blinkar så gulligt med sina djupa, bruna ögon ... ;)
   Men jisses, som Irlands bidrag, hade de inget vettigare att skicka?
Fanns nog kanske 3-4 bidrag av, var det 18 st? Som jag tyckte var ok ikv.
Men familjen P lär väl tycka att Finlands bidrag passar mig perfekt eller vad sägs om syckling, sina, söpenhamn och sykla? Haha.
Jag hoppas verkligen att bidragen på torsdag är liiiite bättre än de som tävlade idag.
Men nått positivt var det iaf, man hade ju många chanser att ta egna pauser, för man missade ju iaf inte nått om man lämnade tvn några minuter ^^
Snart dags att sova!

Xoxo


Kommentarer
Sanna

Hahaha, Syckling =D Klockrent, Pernilla! kram

2008-05-21 @ 07:42:53
URL: http://sabadell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0