Gårdagen

Det blev pizza med Sandra i Hoby igårkväll runt åttatiden, efter det körde vi in till Ronneby och kollade in folket som var ute, stannade även och pratade med några kompisar till Sandra :)
Runt elva körde jag till Kallinge, jag tänkte att jag lika väl kunde sitta med en stund på den festen mamma och pappa var på. Direkt när jag kom dit frågade några om jag kunde köra dem till "centrum i Kallinge" och det visade sig typ vara vid Chaplin :P Men fick 100 kr (!) för den lilla biten, så jag ska absolut inte klaga :) 
  När kl var lite över 12 körde vi från festen, men skjutsade hem faster och farbror också och fick några bensinpengar för det, trevlans ^^ Sen efter det fick jag äntligen köra hem och sova!
   Idag känner jag att jag nog borde ta och plugga, har nämligen prov i företagsekonomi i morgon och på torsdag har jag något sorts prov i svenska.
Men sen ska vi tydligen hälsa på farmor en stund med, få se om jag följer med :)

Xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0