Inne och utelista.

Innelista! 

  • Solskyddskräm! Jag fick syn på en solkräm som verkligen passar mig, som bränner mig så lätt, på tv. Den är för barn och har solskyddsfaktor 50 + ^^ och sen slipper man smörja in sig igen när man har varit och tagit ett dopp i det blå, eftersom att den "tål vatten", kanonbra tycker jag!  
  • Trevliga människor! Människor som vinkar till tack när man släpper förbi dem på ett övergångsställe, de som säger hej på ett trevligt sett när man sitter i kassan eller dem som kan ge en komplimang till en annan person utan någon speciell anledning egentligen. Listan kan göras oändlig, men sådana människor borde det finnas fler av!
  • Gossip girl! På tisdag börjar Gossip girl igen på tv och jag kan knappt vänta!

Utelista!

  • Fästingar! Finns knappt inget äckligre än dessa krypande små odjur, som gör att man knappt kan lyfta upp katterna utan att ha en som kryper på sig. Bläää, kan ingen utrota dem?
  • Hm:s leveranstider! Jag har hittat jättebra tubtoppar här, men de levereras inte förrens v 27 och jag åker till Cypern innan dess, så totalt onödigt att beställa.
  • Ofräscha säten på tåget! Tågen som rullar runt på rälsen här i Blekinge är inte använda här särskilt länge, men ändå har människor lyckats skita ner dem ordentligt redan. Inte så himla kul att sätta sig på en plats som är full med bruna fläckar? (Man tänker liksom vad är det här ...?)
  • Människor som inte kan köra bil! Ok, jag har bara haft körkortet i 8 dagar, men jag vet iaf hur man använder blinkers. En del människor verkar sakna det på sina bilar eller har dem ingen koll på var de startar dem?

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0