Leksaksaffär!

Fikat med Alex och Nellie en stund, åt en jättegod tomatfralla ^^
Sen gick jag och Nellie för att kolla in dem nya affärerna i gallerian.
Shit, vilken skobutik! Innan jag ens hade kommit 3 meter in i affären hade jag hittat tre par skor som jag typ ville ha, provade ett par så ska fundera lite på dem.
 Men bäst var nog leksaksaffären, eller hur Nellie? :P
Smyckesaffären var också jättefin, hittade några öronhängen som jag kanske ska köpa.
Hämtade även min klänning på Lindex, får prova den ikv :)
Franska kl 14.20, kommer får reda på provet då (vill inte!)
Jag hoppas verkligen att vi har betygssamtal så att jag inte har någon lekiton på tisdag.

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0