Nalle Puh + tärningar

Eftersom att jag inte har någon egen bil än så länge, så lånar jag mammas så ofta jag kan och får.
Meeen, hon uppskattar inte de nya sakerna som finns i bilen ...
Det är väl inget fel på Nalle Puh och tärningar? .. Haha ^^
Jag får väl se hur länge hon låter det vara kvar, men är mest på skoj och för att irritera henne (vilket jag lyckades rätt bra med)
Slutade skolan redan innan kl 12 idag, så när klockan var 11.48 rusade jag från skolan för att hinna med tåget som går 12.02 och jag hann precis! När jag skulle gå över spåren så började bommarna precis att tjuta och när jag väl stod på perrongen så rullade tåget in. Ibland har man tur :)
  
I några timmar framöver ska jag bara slöa, för kommer antagligen bli väldigt sent i natt.
Hur planerna ser ut för kvällen, kan jag skriva om sen. Måste ju prata med Alex först :)

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0