Ny start!

Hej och välkomna till min nya blogg ^^^
Jag har efter några dagars trixande fått någerlunda ordning på den här bloggen.
Jag har bytt från bloggagratis.se till blogg.se, därför att man kan ändra så mkt mer här!
(När man väl fattar det förstås ... haha ^^)
I fortsättningen är det denna sidan du ska läsa på om du är något intresserad av vad som sker i mitt liv :)
Jag har inte kommit på än om man kan lägga in inlägg i efterhand här, får väl se ..
Tycker nämligen det är lite synd att allt jag har skrivit sedan mars bara ska försvinna nu när jag byter bloggadress.
Jag kommer behålla min gamla blogg ett tag till, för är inte riktigt säker på om jag verkligen ska byta hit.

Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0